ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Ανέκδοτο: Ο Μητσάρας η γκόμενα και το... κουλούρι


Ο Μητσάρας είναι κατηγορούμενος για βιασμό.
Ο δικαστής τον καλεί να απολογηθεί..
-Πες μας κατηγορούμενε, τί έγινε το μοιραίο βράδυ;;…

-Το λοιπόν, κύριε δικαστά, βλέπω την μαντμουζέλ στο πάρκο και τη ρωτώ "είσαι για μια βόλτα;;", "αμέ", μου λέει και την πηγαίνω στο πάρκο..
Εκεί, περνάει από μπροστά μας ένας κουλουρτζής ..
-Μανούλι, θες κουλούρι;;; την ερωτάω…
-Όχι μητσάρα μου με απαντάει.
-Φιναααά!!!
Μετά από εκεί πάμε παραλία μεριά να ακούσουμε τα κύματα να πλατσουρίζουν, πέρα δώθε… εκεί παραπέρα ήταν ένας κουλουρτζής ..
-Μανούλι, θες κουλούρι;;; την ερωτάω..
-Όχι μητσάρα μου, με απαντάει….
-Καλώωωως!!!
Καθότι πρώτο ραντεβού κύριε πρόεδρε και ο μητσάρας, τουτέστιν εγώ, είναι ρομαντικός τύπος, είπαμε να πάμε μια βαρκάδα…
Εκεί που νοικιάσαμε την βάρκα σκάει μύτη ένας κουλουρτζής…
-Μανούλι, θες κουλούρι;;;; την ερωτάω…
-Όχι μητσάρα μου, με απαντάει…
-Ξηγημένααααα!!!
Ξανοιγόμαστε, λοιπόν, κανά δυο μίλια στο πέλαγο, κύριε πρόεδρε και τί μου λέει;;;
-Μητσάρα θέλω κουλούρι!!!!
-Ε !!!! Τη γαμάς κύριε πρόεδρε;;; η δεν την γαμάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...